Cliccate nantu à l'istruzzioni di installazione di Vinyl Plank

SUPERFICIE ADATTA

Superfici ligeramente texturizati o porosi. Piani solidi ben ligati. Bettone asciuttu, pulitu, ben curatu (guaritu per almenu 60 ghjorni prima). Pavimenti in legnu cù contrachapatu in cima. Tutte e superfici devenu esse pulite è libere di polvere. Pò esse installatu nantu à pavimenti riscaldati radianti (ùn girate micca u calore sopra 29˚C / 85˚F).

SUPERFICIE INUTILI

Superfici ruvidi è irregulari cumpresi tappettu è sottutesta. Superfici ruvidi, assai texturizati è / o irregulari ponu telegrafi attraversu u vinile è distorsione a superficia finita. Stu pruduttu ùn hè micca adattu per e camere chì puderebbenu inundà, o per e camere chì anu cimentu umitu o saune. Ùn installate micca stu pruduttu in e zone esposte à a luce diretta di u sole à longu andà cume stanze di sole o solarii.

AVVERTENZA: NON RIMUVÀ U VELLU PIANU RESILIENT. QUESTI PRODOTTI POTENU CUNZUNÀ O FIBRE DI ASBESTU O SILICA CRISTALLINA, CH CAN PUDE SERU DANNUOSU PER A VOSTRA SALUTE. 

PREPARAZIONE

E tavule di vinile devenu esse permesse di acclimatassi à temperatura ambiente (circa 20˚C / 68˚F) per 48 ore prima di l'installazione. Verificate attentamente e tavule per qualsiasi difettu prima di l'installazione. Ogni tavula chì hè stata installata serà cunsiderata accettabile per l'installatore. Verificate chì tutti i NUMERI DI ARTICOLI sò listessi è chì avete acquistatu materiale sufficiente per compie u travagliu. Elimina tutte e tracce di colla o di residui da u pavimentu precedente.

I novi pavimenti in cimentu anu da asciugà per almenu 60 ghjorni prima di l'installazione. I pavimenti in tavuletta di legnu necessitanu un sottofundimentu in compensatu. Tutti i capi di unghie devenu esse cundutti sottu à a superficia. Unghie sicuramente tutte e tavule sciolte. Raschjate, pianificà o riempite tavule irregulari, fori o crepe cù un compostu di livellamentu di u pavimentu se u sottopianu hè irregulare - sopra 3,2 mm (1/8 in) in un intervallu di 1,2 m (4 ft). Se stallate nantu à e piastrelle esistenti, aduprate un compostu di livellamentu di u pavimentu per schimà e linee di stuccatura. Assicuratevi chì u pavimentu sia lisciu, pulitu, è senza cera, grassu, oliu o polvere, è sigillatu cumu necessariu prima di pone e tavule.

A lunghezza massima di corsa hè 9,14 m (30 ft). Per e zone al di là di 9,14 m (30 ft), u pavimentu richiederà o strisce di transizione o deve esse cumpletamente aderitu à u sottosuolo aduprendu u metudu "dri-tac" (piena diffusione). Per u metudu "dri-tac", applicate un adesivu di pavimentu universale di alta taccatura specificamente cuncipitu per u pavimentu di tavule di vinile nantu à u sottu pianu prima di l'installazione. Evite di sparghje più adesivu di u necessariu, chì l'adesivo perderà a so capacità di attaccà cumpletamente à u fondu di e tavule. Seguitate e istruzioni di u fabbricante di adesivi.

STRUMENTI È FORNITURE

Coltellu d'utilità, bloccu di tappatura, maglia di gomma, distanziatori, matita, misura à nastru, righjunu è occhiali di sicurezza.

INSTALLAZIONE

Cuminciate in un angulu pusendu a prima tavula cù u latu di a lingua versu u muru. Aduprate spaziatori longu à ogni muru per mantene un spaziu di espansione di 8-12 mm (5/16 in – 3/8 in) trà u muru è u pavimentu. 

Schema 1.

NOTA: Questa spaziatura deve esse ancu mantenuta trà u pavimentu è tutte e superfici verticali, cumpresi armarii, posti, partizioni, stipiti di porte è tracce di porta. Duvete ancu aduprà strisce di transizione in e porte è trà e camere. Fallimentu à fà cusì pò causà flambamentu o gapping.

Per attaccà a vostra seconda plancia, abbassate è bloccate a lingua finale di a seconda plancia in u solcu finale di a prima plancia. Alineate i bordi cun cura per assicurà un adattamentu strettu è strettu. Aduprendu un mazzulu di gomma, toccate leggermente a cima di e articulazioni finali induve a prima è a seconda tavola si stringenu inseme. E tavule devenu appiccicà pianu à u pianu. 

Schema 2.

Ripetite questa prucedura per ogni tavula successiva in a prima fila. Continuate à cunnesse a prima fila finu à ghjunghje à l'ultima tavula piena.

Mettite l'ultima tavula girendu a tavula di 180º cù u schema latu in alto è piazzendula accantu à a prima fila di tavule cù a so punta versu u muru luntanu. Alineate un righjunu in tutta a fine di l'ultima tavula piena è in questa nova tavula. Tracciate una linea nantu à a nova plancia cù una matita, punteghjate cù un cuteddu uttellu è scacciate.

Schema 3.

Rotate a plancia 180º in modu chì sia torna à a so orientazione originale. Abbassate è bluccate a lingua finale in a scanalatura finale di l'ultima tavula piena. Toccate leggermente a cima di e articulazioni finali cun una maglia di gomma finu à chì e tavule sò piatte in terra.

Cumincierete a fila successiva cù u pezzu tagliatu da a fila precedente per staggerà u mudellu. I pezzi duveranu avè un minimu di 200 mm (8 in) di lunghezza è u spostamentu cumunu deve esse almenu 400 mm (16 in). I pezzi tagliati ùn anu micca menu di 152,4 mm (6 in) di lunghezza è

Larghezza 76,2 mm (3 in). Ajuste u layout per un aspettu equilibratu.

Diagramma 4.

Per cumincià a vostra seconda fila, rotate u pezzu cut-off da a fila precedente 180º in modu chì sia tornatu à a so orientazione originale. Inclinate è spinghje a so lingua laterale in u solcu laterale di a prima tavula. Quandu hè calatu, a tavula cliccherà in u so locu. Usendu un bloccu di tappatura è un mazzu di gomma, toccate leggermente u latu longu di a nova plancia per bluccalla cù e tavule di a prima fila. E tavule devenu appiccicà pianu à u pianu.

Schema 5.

Aghjunghjite a seconda plancia di a nova fila prima nantu à u latu longu. Inclinate è spinghje a tavula in locu, assicurendu chì i bordi sianu allineati. Plancia più bassa à u pianu. Aduprendu un bloccu di tappatura è un mazzu di gomma, toccate leggermente u latu longu di a nova plancia per blocallu in locu. Dopu, toccate leggermente nantu à a cima di e articulazioni finali cun un mazzu di gomma per bluccalli inseme. Cuntinuate à stallà e tavule rimanenti in questu modu.

Per adattassi à l'ultima fila, pone una tavula sopra a fila precedente cù a so lingua à u muru. Posa un righjunu nantu à a plancia in modu chì sia allinatu cù u latu di e tavule di a fila precedente è tracciate una linea nantu à a nova plancia cù una matita. Ùn vi scurdate di lascià spaziu per spacers. Tagliate a tavula cù un cultellu uttellu è attaccate in pusizione.

Schema 6.

I cornici di e porte è e prese di riscaldamentu richiedenu ancu una stanza di espansione. Prima tagliate a tavula à a lunghezza curretta. Poi mette a tavula tagliata accantu à a so pusizione attuale è aduprate un righjunu per misurà e zone da taglià è marcalli. Tagliate i punti marcati permettendu a distanza di espansione necessaria da ogni latu.

Schema 7.

Pudete taglià per i quadri di a porta girendu una tavula à capu in giù è aduprendu una sega à mani per taglià l'altezza necessaria in modu chì e tavule scorrinu facilmente sottu à i quadri.

Schema 8.

Elimina i spaziatori una volta chì u pavimentu hè stallatu cumpletamente. 

CURA E MANUTENZIONE

Spazzate regolarmente per rimuovere a grana superficiale è a polvere. Aduprate un pannu umitu o un pazzinu per pulisce ogni sporcizia è impronte. Tutte e perdite devenu esse pulite immediatamente. ATTENZIONE: E tavule sò scivolose quandu sò bagnate.

Ùn aduprate mai cera, lucidatura, detergenti abrasivi o agenti di raschiatura cumu puderebbenu sbuchjulà o distorsioni a finitura.

I tacchi alti ponu dannà i pavimenti.

Ùn permettenu micca l'animali domestici cù unghie unclipped di graffià o dannà u pavimentu.

Aduprate pads protettivi sottu mobili.

Aduprate tappetini à l'entrata per prutege u pavimentu da a decolorazione. Evite di aduprà tappeti appughjati in gomma, perchè ponu macchià o decolorà u pavimentu di vinile. Sì avete un carrughju asfaltatu, aduprate un zerbinu pisante à a vostra porta principale, chì i chimichi in l'asfaltu ponu causà u pavimentu di vinile à u giallu.

Evite l'esposizione à u sole direttu per periodi di tempu prolungati. Aduprate tende o persiane per minimizà a luce solare diretta durante l'ore di punta di u sole.

Hè una bona idea di salvà uni pochi di tavule in casu di danni accidentali. E tavule ponu esse rimpiazzate o riparate da un prufessiunale di pavimentu.

Se altri mestieri sò in l'area di travagliu, un prutettore di u pavimentu hè altamente raccomandatu per aiutà à prutege a finitura di u pavimentu.

ATTENZIONE: Alcuni tippi di unghie, cume chiodi cumuni in acciaio, rivestiti in cimentu o alcuni chiodi rivestiti in resina, ponu causà una decolorazione di u pavimentu di vinile. Aduprate solu elementi di fissaggio senza macchie cù pannelli sottostanti. A procedura di incollatura è di avvitazione di pannelli sottostanti ùn hè micca raccomandata. L'adhesivi di custruzzione à basa di solventi sò cunnisciuti per macchià i rivestimenti di pavimenti in vinile. Tutta a responsabilità per i prublemi di decolorazione causati da a tintezza di u fastener o l'usu di l'adesivo per a custruzzione incombe à l'installatore / consumatore sottostante.

GARANZIA

Questa garanzia hè solu per u rimpiazzamentu o u rimborsu di u pavimentu di tavule di vinile, micca u travagliu (cumpresu u costu di u travagliu per l'installazione di u pavimentu di rimpiazzamentu) o i costi incurru cù a perdita di tempu, spese incidentali o qualsiasi altru dannu. Ùn copre micca i danni da installazione o manutenzione improprie (cumpresu spaccatura laterale o finale), ustioni, lacrime, rientrazioni, macchie o riduzione di u nivellu di lucentezza per via di l'usu nurmale è / o di applicazioni esterne. Problemi relativi à l'apertura, u restringimentu, i scricchiolii, u fadding o u sottostanu strutturale ùn sò micca cuparti da sta garanzia.

Garanzia Residenziale di 30 Anni

A nostra Garanzia Limitata Residenziale di 30 Anni per a tavula di vinile significa chì per 30 anni, da a data di l'acquistu, u vostru pavimentu serà liberu da difetti di fabricazione è ùn porterà micca o mancherà permanentemente da macchie cumuni di a casa quandu hè installatu è mantenutu secondu e istruzioni furnite cù ogni cartone.

Garanzia Cummerciale 15 Anni

A nostra Garanzia Cummerciale Limitata di 15 Anni per a tavula di vinile significa chì per 15 anni, da a data di l'acquistu, u vostru pavimentu sarà liberu da difetti di fabricazione è ùn si userà micca quandu serà installatu è mantenutu secondu e istruzioni furnite cun ogni cartone. L'installazione impropria o a fabbricazione deve esse diretta à u cuntrattore chì hà installatu u pavimentu.

RECLAMAZIONI

Questa garanzia s'applica solu à l'acquirente originale è a prova d'acquistu hè necessaria per tutte e rivendicazioni. E rivendicazioni per l'usura devenu mustrà una zona minima di dimensione di centesimu. Questa garanzia hè stimata in funzione di a quantità di tempu chì u pavimentu hè statu installatu. Se vulete presentà una reclamazione in garanzia, cuntattate u rivenditore autorizatu induve u pavimentu hè statu acquistatu.


Tempu di posta: Maghju-21-2021