Cosa hè u pavimentu in vinile

Parlemu Vinyl - specificamente pavimentu in tavula di vinile. I pavimenti in tavule di vinile crescenu in popularità sia in applicazioni residenziali sia commerciali. Ma chì sò tutti quessi? SPC? LVT? WPC? Entreremu in LVT, qualchì SPC è qualchì WPC per una bona misura, è ancu e differenze trà elli.

Quandu dicemu "pavimenti in vinile"Parechje persone pensanu immediatamente à u pavimentu di fogli / rotuli avutu in cucina di a so casa di a so zitellina o di u bastone in piastrelle da u liceu - sapete quelli chì avete strappatu un foru quandu avete lampatu roba nantu à elli mentre facevi fighjà u grande ghjocu ?! S'ellu hè ciò chì pensate.

E similitudini trà i grandi prudutti pruposti in u mondu di u vinile oghje, è quelli di u passatu sò abbastanza minimi: sò tramindui una variante sintetica, fatta da l'omu, fatta per parè un materiale naturale à un prezzu tipicamente più bassu.

Tuttavia, u pavimentu di vinile oghje hè un pruduttu robustu altamente ingegneriatu chjamatu comunemente cù quelli acronimi fastidiosi: LVT, WPC è SPC. Ma chì sò e differenze? Glad chì avete dumandatu. Questu pezzu vi aiuterà à capisce e differenze trà elli, ma ricordatevi - i vostri cumpagni prufessiunali di KANGTON sanu tuttu què cum'è u ritornu di a so manu, è sò dispunibuli per tutte e dumande è affrontà qualsiasi preoccupazione.

spcfloor01


Tempu di posta: Jul-28-2021