Pulizia è Manutenzione di i Pavimenti

Prutezzione

1. Prutegge l'installazione chì copre u pavimentu da a terra è altri cumerci.
2. U pavimentu finitu deve esse prutettu da l'esposizione di u sole direttu per evità u sbiadimentu.
3.Per evità possibili indentazioni permanenti o danni, i dispositivi adatti di prutezzione di pavimentu senza marcatura devenu esse aduprati sott'à mobuli è apparecchi. Esercite una cura quandu rimuovere è rimpiazzà mobuli o apparecchi.
4. A temperatura è l'umidità dopu a stallazione chì copre u pavimentu devenu esse mantenute, assicuratevi chì a temperatura di l'ambiente sia mantenuta trà u gradu 18-26 è l'umidità relativa trà u 45-65%.

Pulizia è Manutenzione

Per a pulizia di rutina:

Spazzate bè o aspirate u pavimentu prima di lavà.Aggiungu una volta (4 ML / L) di un pulitore di pavimentu neutru à 1 gallone d'acqua chì prevene. Mop mop the floor with a clean sponge or mop best results, cuntinuate à lavà a mop o spugna in tuttu u prucessu di pulizia.

Per pavimenti extra sporchi:

Aghjunghje 2 once (8ML / L) di un pulitore di pavimentu neutru à 1 gallone d'acqua calda. Mop mop u pavimentu cù una spugna pulita o mop per i migliori risultati, continuate à lavà a mop o spugna durante u prucessu di pulizia.

 Per e zone assai solide:

Aghjunghjite 8 once (50ML / L) di pulitore di pavimentu neutru à gallone d'acqua calda è lasciate saturà per 3-4 minuti. Aduprate una spazzola di machja bianca o un pad di nylon pò esse adupratu per allentà a terra.

Per u megliu risultatu, continuate à risciacquà a spazzola o u pad durante u prucessu di pulizia.

Rivestimenti:

Se si vole un extra, si consiglia una finitura satinata pocu lucente, applicata secondu e procedure raccomandate da i fabbricanti. Una volta chì un revestimentu hè applicatu, un prugramma di manutenzione regulare serà necessariu per spugliare u pavimentu è rivestisce u pavimentu secondu e raccomandazioni di i fabbricanti.


Tempu di posta: Sep-29-2021