Istruzioni per l'installazione di pavimenti in legnu duru

1.lnformazione impurtante prima di Cumincià

1.1 Installatore /Rispunsabilità di u pruprietariu

Ispezziunate accuratamente tutti i materiali prima di l'installazione. I materiali installati cù difetti visibili ùn sò micca cuparti da a garanzia. Ùn stallate micca sè ùn site micca cuntentu di u pavimentu; Cuntattate subitu u vostru venditore. I controlli finali di qualità è l'approvazione di u pruduttu sò a sola responsabilità di u pruprietariu è di l'installatore.

L'installatore deve determinà chì l'ambiente di u situ di travagliu è e superfici sub-pianu rispondenu à e norme applicabili di l'industria di a custruzzioni è di i materiali.

U Fabbricatore ricusa ogni rispunsabilità per u fiascu di u travagliu resultante da e carenze causate da un ambiente sottu pianu o da un situ di travagliu. Tutti i sottopiani devenu esse puliti, piatti, secchi è strutturalmente sani.

1.2 Strumenti è Attrezzatura di Base

Scopa o aspiratore, misuratore di umidità, linea di gesso & gesso, bloccu di tappatura, misura à nastro, occhiali di sicurezza, sega manuale o elettrica, sega mitra, nastro turchinu 3M, pulitore di pavimenti in legnu duru, martellu, barra d'inserzione, riempitrice di legnu di culore, lestra, spatula .

2.Cundizioni di u situ di travagliu

2.1 Manipulazione è Conservazione.

● Ùn caricate micca o scaricate pavimenti in legnu in pioggia, neve o altre cundizioni umide.

● Guardate pavimenti in legnu in un edifiziu chjusu chì sia ben ventilatu cù finestre à prova di tempu. I garage è i patii esterni, per esempiu, ùn sò micca adatti per almacenà pavimenti in legnu

● Lascià una stanza adatta per una bona circulazione d'aria intornu à e pile di pavimenti

2.2 Cundizioni di u situ di travagliu

● U pavimentu in legnu duveria esse unu di l'ultimi travaglii compii in un prughjettu di custruzzione. Prima di installà pavimenti in legnu. u bastimentu deve esse strutturalmente cumpletu è chjusu, inclusa l'installazione di porte è finestre esterne. Tutti i rivestimenti murali finiti è a pittura duverianu esse compie. U calcestruzzu, a muratura, u tegliu è a vernice devenu ancu esse cumpletti, permettendu un tempu adattu di asciugatura per ùn alzà u cuntenutu di umidità in l'edifiziu.

● I sistemi HVAC devenu esse cumpletamente funziunanti almenu 7 ghjorni prima di l'installazione di u pavimentu, mantenendu una temperatura ambiente consistente trà 60-75 gradi è umidità relativa trà 35-55%. U pavimentu di legnu duri ingegneriatu pò esse installatu sopra, sopra, è sottu à u livellu di gradu.

● Hè essenziale chì i sotterranei è i spazii di scansione sianu secchi. I spazii di scansione devenu esse à u minimu 18 "da a terra à a parte inferiore di e travi. Una barriera à u vapore deve esse stabilita in spazi di scansione aduprendu film di polietilene neri 6mil cù giunti sovrapposti è incollati.

● Durante l'ispezione finale pre-installazione, i piani sottuposti devenu esse verificati per u cuntenutu di umidità aduprendu u dispositivu di misurazione adattatu per u legnu è / o u cimentu.

● U pavimentu di legnu duru deve acclimatassi per u tempu necessariu per soddisfà i requisiti minimi di installazione per l'umidità content.Always aduprà un misuratore di umidità per monitorà u pavimentu è e cundizioni di u situ di travagliu mentre si acclimatanu, finu à chì u legnu ùn guadagna nè perde umidità.

3 Preparazione Sub-pianu

3.1 Sottopiani di Legnu

● U sottupianu deve esse strutturalmente sane è assicuratu currettamente cù unghie o viti ogni 6 pollici longu à travetti per riduce a pussibilità di stridulà.

● I sottupiani in legnu devenu esse secchi è liberi di cera, vernice, oliu è detriti. Rimpiazzate ogni sottopavimentu o sottutappamentu dannighjatu o delaminatu da l'acqua.

● Sottopiani preferiti - 3/4 "Piattu di Legnu CDX o 3/4" OSB PS2Rated Sottoplanu / sottupostu, latu sigillatu in ghjò, cù una trappula di 19,2 ″ o menu; Sottopiani minimi - 5/8 "CDX Grade Sottopiattu / Sottopiattu di compensatu cù spaziatura di travi micca più di 16". Se a spaziatura travi hè più grande di 19,2 "in u centru, aghjunghjite un secondu stratu di materiale sottopavimentu per portà u spessore generale à 11/8" per una prestazione ottimale di u pavimentu. U pavimentu di legnu deve esse, quandu hè pussibule, esse installatu perpendiculare à i travetti di pavimentu.

● Verificazione di l'umidità sottu u pianu. Misurate u contenutu di umidità sia di u sottopianu sia di u pavimentu di legnu duru cù un metru di umidità pin. I sottopiani ùn devenu micca supera u 12% di umidità. A differenza di umidità trà u pavimentu sottoterra è u legnu duru ùn supera micca u 4%. Se i sottupiani superanu questu ammontu, un sforzu deve esse fattu per localizà è eliminà a fonte di umidità prima di l'installazione successiva .. Ùn inchjate micca o aggraffate nantu à u pannellu di particelle o un pruduttu simile.

3.2 Sottopiani in cimentu

● E lastre in cimentu deve esse di alta resistenza à compressione cun minimu 3000 psi. Inoltre, i sottopiani in cimentu devenu esse secchi, lisci è liberi di cera, vernice, oliu, grassu, sporcizia, sigillanti non cumpatibili è cumposti di cartongesso ecc.

● U pavimentu di legnu duru ingegneriatu pò esse installatu annantu, sopra, è / o sottu à u gradu.

● U bétonu ligeru chì hà una densità secca di 100 liri o menu pede percubicu ùn hè micca adattu per i pavimenti in legnu di ingegneria.Per verificà s'ellu ci hè calcestru leggeru, disegna un chiodu attraversendu a cima. S'ellu lascia un indentazione, hè probabilmente un calcestruzzu leggeru.

● I sottupiani in calcestruzzu devenu sempre esse verificati per u cuntenutu di umidità prima di l'installazione di pavimenti in legnu. Prove standard di umidità per sottopiani in cimentu includenu test di umidità relativa, test di cloruri di calciu è test di carburu di calciu.

● Misurà u cuntenutu di umidità di a lastra di cimentu cù un metru di umidità in cimentu TRAME ×. S'ellu si legge 4,5% o più, allora questa lastra deve esse verificata aduprendu test di cloruru di calciu. U pavimentu ùn deve esse postu se u risultatu di u test supera i 3 lbs per 1000 sqft di emissione di vapore in un periodu di 24 ore. Per piacè seguitate a linea guida ASTM per e prove di umidità di u cimentu.

● Cum'è un metudu alternativu di prova di umidità in cimentu, si pò aduprà test di umidità relativa in situ. A lettura ùn supera micca u 75% di umidità relativa.

3.3 Sottopiani fora di u legnu o di u béton

● Ceramica, terrazzu, piastrelle resistenti è vinile in foglia, è altre superfici dure sò adatte cum'è sottosu per l'installazione di pavimenti in legno duru.

● I tile è i prudutti di vinile sopra devenu esse piani è ligati in permanenza à u sub-loor cù metudi adatti. Pulite è abrasione e superfici per rimuovere eventuali sigillanti o trattamenti di superficie per assicurà un bonu legame adesivu. Ùn installate micca più di un stratu chì supera 1/8 ″ di spessore annantu à un sottopianu adattatu.

4 Stallazione

4.1 Preparazione

● Per uttene un mischju uniforme di culore è ombra in tuttu u pianu, aprite è travagliate da parechji cartoni sfarenti à a volta.

● Staggerate l'estremità di e tavule è mantenite almenu 6 "trà e articulazioni finali in tutte e file adiacenti.

● Caschette di porta sottucattate 1/16 ″ più alti di u spessore di u pavimentu chì si stalla. Eliminà ancu e mudelle esistenti è a basa di u muru.

● Principià a stallazione in parallelu à u muru più longu senza interruzzione. Un muru fora di silde hè spessu u megliu.

● U spaziu di espansione deve esse lasciatu intornu à u perimetru almenu uguale à u spessore di u materiale di pavimentu. Per l'installazione flottante, u spaziu minimu di espansione serà 1/2 ″ indipendentemente da u spessore di u materiale.

4.2 Linee guida per l'installazione di a Colla

● Inserite una linea di travagliu parallella à u muru fissu, lascendu un spaziu di espansione adattatu intornu à tutte l'ostruzzioni verticali. Assicurate un bordu dirittu nantu à a linea di travagliu prima di sparghje l'adesivo. Quista impedisce u muvimentu di e tavule chì ponu causà disallineamenti.

● Applica l'adesivo uretanu cù una cazzu raccomandata da u vostru fabricatore di colla. Ùn aduprate micca un adesivu à base d'acqua cù stu pruduttu di pavimentu in legnu duru.

● Spread adhesivu da a linea di travagliu à circa a larghezza di dui o trè tavuli.

● Installa un pianu di partenza longu u bordu di a linea di travagliu è cumincià a stallazione. E tavule devenu esse installate da manca à diritta cù u latu di a lingua di u bordu di punta à u muru fissu.

● 3-M Blue Tape deve esse adupratu per mantene e tavule strette inseme è riduce u spostamentu minore di i piani durante l'installazione. Eliminate l'adesivo da a superficia di u pavimentu installatu mentre travagliate. Tuttu l'adesivu deve esse cacciatu da e superfici di u pavimentu prima di applicà 3-M Blue Tape. Eliminà 3-M Blue Tape in 24 ore.

● Pulite bè, spazzate, è aspirate u pavimentu installatu è ispezionate u pavimentu per graffi, lacune è altre imperfezzioni. U novu pianu pò esse adupratu dopu 12-24 ore.

4.3 Guideline di Installazione di Unghie o Staple Down

● Un ritardatore di vapore di carta asfaltata-saturata pò esse installatu nantu à u sottupianu prima di installà u pavimentu di legnu duru. Questu impedisce l'umidità da sottu è pò prevene i scricchi.

● Snap una linea di travagliu parallella à u muru fissu, permettendu spaziu di espansione cum'è specificatu sopra.

● Pone una fila di tavule per tutta a lunghezza di a linea di travagliu, cù a lingua rivolta luntanu da u muru.

● Cullate a prima fila longu u bordu di u muru à 1 "-3" da l'estremità è ogni 4-6 * longu u latu. Cuntru affundite e unghie è riempite cù un pienu di legnu culuratu adattu. Aduprate "1-1 ½" incurunatu strettugraffi / tacchetti. I fermaglii devenu colpisce a trave ogni volta chì hè pussibule. Per assicurà un allineamentu currettu di u pavimentu, assicuratevi chì u pavimentu longu a linea di travagliu sia dirittu.

● Unghie cecu à angulu 45 ° attraversu a lingua 1 ″ -3 ″ da e articulazioni di a fine è ogni 4-6 ″ in mezu à a lunghezza di e tavule di partenza. E spezie più dense ponu necessità di pre-forà i fori in a lingua. Puderia esse necessariu di ceccà chjode e prime file.

● Cuntinuà a stallazione finu à finita. Distribuisce e lunghezze, ghjunti di fine stupefacenti cum'è raccomandatu sopra.

● Pulite bè, spazzate, è aspirate u pavimentu installatu è ispezionate u pavimentu per graffi, lacune è altre imperfezzioni. U novu pianu pò esse adupratu dopu 12-24 ore.

4.4 Linee guida d'installazione flottante

● A pianezza di u sottu pianu hè critica per u successu di una installazione di pavimentu flottante. Una tolleranza di pianezza di 1/8 ″ in un raghju di 10 piedi hè necessariu per l'installazione di pavimentu flottante.

● Installa marca pad pad-2in1 o 3 in 1. Seguitate l'istruzzioni di i fabricanti di pad. S'ellu hè un sottopianu di cimentu, hè necessariu installà un film di polietilene 6 mil.

● Snap una linea di travagliu parallella à u muru di partenza, permettendu spaziu di espansione cum'è specificatu sopra.E tavule devenu esse installate da manca à diritta cù a lingua rivolta luntanu da u muru. Installa e prime trè file appiicendu una perla fina di colla in u solcu di u latu è di a fine di ogni tavula. Pulsà ogni tavula fermamente inseme è aduprate ligeramente un bloccu tappendu se necessariu.

● Pulite l'eccessu di colla trà e tavule cù un pannu di cuttone pulitu.Tappate ogni tavulu inseme à e costure laterali è di fine aduprendu 3-M Blue Tape. Permettite di mette a colla prima di cuntinuà l'installazione di e file successive.

● Cuntinuà a stallazione finu à finita. Distribuisce e lunghezze, ghjunti di fine stupefacenti cum'è raccomandatu sopra.

● Pulite bè, spazzate, è aspirate u pavimentu installatu è ispezionate u pavimentu per graffi, lacune è altre imperfezzioni. U novu pianu pò esse adupratu dopu 12 ore 24.


Tempu di posta: Jun-30-2021